Tinkerbell Glitter

Friday, February 6, 2015

VIRUS LOVE :(

ASSALAMUALAIKUM


ha arini aku nak habaq pasai cinta..
baik kat tweet,kat fb dan bla bla..
kadang-kadang aku rimas lah  budak2 duk update pasal cinta monyet..
rasa nyampah pun ada.. melalut-lalut jer update...

kalau diingatkan balik ..satu masa dulu..aku pun bercinta gak..
tapi xde lah nk update smpai mengelikan hati org baca,
tapi setiap manusia tu boleh berubah..
berubah lah kearah agama..
bukan nak bajet alim..tapi smpai bila nak bajet kafir? ???

sebab aku rimas dgn cinta2 ni?
bukan sebab kedengki ke ape dgn mereke..eshhh!! idokk!!
sebab aku fikir dulu aku pun cm 2..
aku leka dgn cinta dunia..
leka dengan lalainya buat perkara cm 2..

"
hati org yg pling jauh dgn Allah ialah hati org yg "BERCINTA" SEBAB ashik ingat org yg dia CINTA JER! _IBN QAYYIM

AllahuAkhbar!!
hati aku jauh sekali dengan Allah swt, rasulullah saw.
hati kita ni mati bergaul dgn ajnabi~

masyaAllah...doakan aku supaya terus istiqamah untuk cintakan Allah swt dan rasulNya.

No comments:

Post a Comment