Tinkerbell Glitter

Thursday, July 25, 2013

sekularisme???? cannnot play it in our soul!

biarlah aku nak buat apa pun kan??
dunia aku..
aku sorang jer yang ada punchcard kedunia aku..
orang lain tiada..
janji aku ikut hadis and sunnah..
hanya orang yang dipengaruhi sekularrisme je yang fikir kan sangat pasal agama dan sstu dalam kehidupan tak boleh bercampur ..hey! WAKEUP!..hidop orang islam dari dulu till now apa2 yang dibuat semua nya berteras kan taqwa ..tapi sejak pemikiran sosialis barat tibe mereka pecahkan agama dan sesuatu benda yang kita buat itu ..bagi diorang agama is agama and kebendaan is kebendaan ...eh! hello..semue benda adalah kerana allah okeyh?
hidopkan balik agama+semua perkara bukannya macam sekularisme 'agama is agama,kebendaan is kebendaan' no! no!....cannot! tegakkan KONSEP ISlam YAng DIAmalkan RASULULLAH SAW...

No comments:

Post a Comment