Tinkerbell Glitter

Saturday, July 13, 2013

desire!

asalammm (xjwb dose)
alahai dalam hidop aku banyak betul kemahuan ..
aku teringin lah nak pakai peplum,nk enset s4,eiii macam2 lah segale mak nenek yang menjadi trend kan?
tapi bile terpikir balik sebagai remaja yang bermotivasi dan matang macam aku (perasan)..aku tak patut ikut kemahuan sangat ..
1.membeli mende2 macam 2 membazirkan duit aja..bukan ada faedah pun sebagai pelajar kan??
2.kalau kita tak ikutkan kemahuan ..beratus2 dapat save money kan?

kalau difikirkan balik kita adalah pelajar..
tak payah lah nak dressup sangat..pakai aja apa yang ada,.kan kan..mengabiskan duit mak bapak jer..berie save duit belanja semata2 nak hangout..phuiiii..baik save untuk future kan??
mana lah tahu kot2 belajar pandai2 ..tak ke guna banyak duit..
 sooo in a nutshell, kalau aku aku memang nak semua itu..tapi biarlah dulu sebab yelah kan ..
buat apa dressup n nak barang loaded bagai..baik tunggu dah besar and dah ada kerjaya baru best!
pakai duit sendiri..x nyusahkan duit sape2 un..

10 tahun akan datang: aku nak kerete sendiri,ruma sendiri,harta sendiri..suami sendiri(oupsss!..kantoi arh cmnie bro..!) hehehehe....kita merancang Allah swt yang tentukan..soooo...AAk(ade aku kisah)..apa nak cakap..cakap lah.. okeyh lah bhai!! chawww lue....asalam

No comments:

Post a Comment